Cítíme velkou radost a vděčnost. Podařilo se nám totiž získat 48.300 Kč na lázeňský pobyt pro seniora pana Zdeňka, a to od Nadace EP Group, která po zhodnocení naší žádosti rozhodla, že panu Zdeňkovi lázeňský pobyt uhradí.
Proč jsme se na Nadaci obrátili? Protože pan Zdeněk opakovaně neuspěl u zdravotní pojišťovny, když žádal o lázně. Ač absolvoval všemožná vyšetření u specialistů, což s ohledem na jeho omezené pohybové možnosti pro něj bylo velmi vysilující, a jeho praktický lékař na jejich základě lázně doporučil, zdravotní pojišťovna se k tomu postavila již po 2x odmítavě. Pan Zdeněk byl zdrcený. Cítil se diskriminovaný a ani Ombudsman pro lidská práva mu nedokázal pomoci.
Protože naše Pampeliška panu Zdeňkovi pomáhala podávat odvolání a komunikovat s lékaři, byli jsme velmi dobře obeznámeni se situací a hledali způsoby, jak bychom mohli pomoci. A pak to přišlo. Nadace EP Group i letos otevřela grantovou podporu OKAMŽITÁ POMOC SENIORŮM. Prošli jsme si podmínky a vytušili naději, že by právě pan Zdeněk na ni mohl dosáhnout.
A včera přišlo vyrozumění. Naše žádost byla schválena a pan Zdeněk se v doprovodu své ženy bude moci skutečně vydat do lázní. Jeho velké přání, které nevěřil, že bude ještě vyslyšeno, se splnilo. A my tímto velmi děkujeme Nadaci EP Group, že naši žádost schválila a panu Zdeňkovi pomůže. Jeho radost byla ohromná, několikrát jsme mu museli potvrdit, že je to skutečně pravda. Byl tak vděčný.
Tohle jsou chvíle, kdy cítíme velkou vděčnost. Reálně totiž vidíme, jak společně s dalšími dokážeme zvrátit smutek seniorů v pocity štěstí. A to je tak velká motivace, která nám dává sílu postavit se všem překážkám.